Tema: Re: Popierizmas - perrašymas ir paskirties keitimas
Autorius: EgidijusU
Data: 2010-01-07 11:20:55
Paprastai taip nebuna, kad dalis sklypo - namu valda, o dalis - zemes ukio
paskirties. Todel pasiulymas padovanoti dali su namu valda, nelabai vykes.

Mano patarimas - susitvarkyk dovanijima, o tada pats viska galesi toliau
tvarkytis, nes kol sklypas ne tavo, tai visur turesi veziotis tevuka, kad
jis parasus deliotu. Kai turesi sklypa, galesi uzsiimti paskirties keitimu,
visa procedura geriausiai paaiskins architektas, kuris ta darba apsiims
padaryti.

Egidijus