Tema: Re: smirdantis vanduo :(
Autorius: Egidijus
Data: 2009-02-23 15:47:20
O tu dar neturi jokio nugelezinimo ar valymo filtro, kuris valytu grezinio
vandeni? Si problema buvo ir mano namukyje kai saltas vanduo is grezinio,
nugelezintas ir minkstintas filtre, buvo ok, bet karstas is boilerio buvo
visai ne ok, t.y. supuvusio kiausinio kvapas jautesi. Problema yra susijusi
su anaodu, esanciu boileryje. Teko isimti ta anoda ir viskas susitvarke.

Taciau gali buti ir kitas variantas, kad pats vandeningas sluoksnis, is
kurio tu gauni vandeni, yra uzterstas. "Kauno hidrogelogijos" zmogus sake,
kad pas viena zmogu smirdejo vanduo todel, kad kazkas nelabai toli nuo jo
isgreze kita grezini i gilesni sluoksni ir vanduo is gilesnio sluoksnio
uzterse aukstesni. Kadangi pats nesu nei hidro, nei geologas, tai daugiau
apie tai komentuoti negaliu.

Egidijus