Tema: Re: senu pamatu hidroizoliacija
Autorius: PukiS
Data: 2009-02-23 13:44:28
na pamatus man vistiek siltint reik,  kazkaip manau is isores efektyvesnis
bus izoliavimas. o atkasinesiu visu perimetru, tai grunta tuo paciu pakeisiu
I laidu. ir dar vienas dalykas kad taip sustiprinsiu pamata, nes dabar namas
yra vieno auksto neasiltintas, o galutinis var 2aukstis su siltinimu.

--
PukiS
+37068224536