Tema: Re: skalbiankes tenai?
Autorius: Sail
Data: 2010-01-07 09:02:32
Del calgonito - "Gasdink ir parduok" yra pati geriausia marketingo
strategija, veikia 100%. Gaila, ne visoms verslo rusims yra kuo gasdinti,
tai mes pritaikyt sau negalim. O pavyzdziu gausu:

Mirsi nuo kiauliu gripo jei nepirksi vaistu.
Mirsi nuo erkes jei nenubegsi i endemik.
Suges skalbykle jei nepirksi calgono.
Isbyres dantys jei nevalgysi kramtoskes.
Nevalgyk jautienos - kempiniuku pavirsi.

Visos sekmadienio "sveikatos" tautines TV laidos tik tuo ir paremtos. Tiesa
senai jau tautines TV neziuriu.