Tema: Re: Liebherr megejams
Autorius: Sharkius
Data: 2009-12-12 14:13:01
Ka tu juos ten apkaltnsi jei vamzdelis putoplaste truko, o freonas iseina po
truputi, ir taip kad neisardes nesuprasi kur, o kompresorius ar taip ar
kitaip jau sedeges? Ar cia tipo turejo ateit. sugriaut visa saldytuva,
isdraskyt apdaila, izoliacija, uzlituot vamzdeli ir paskui klausytis bobos
priekaistu - "tai blet ka cia isdrasket, nemokesiu babkiu, padarykit kaip
buvo?".