Tema: Re: Alternatyvios energijos skeptikams
Autorius: kg
Data: 2009-12-10 13:35:33
nu ash (ir dauguma mano artimuju, ishkyrus tuos kurie ishvyke ish Lietuvos
pas juos) tai jau ir dabar geriau gyvenu negu jie
jau vien ish ekonomines puses (nekalbant apie kitas)
nes pvz ash gyvenu savam name, statausi nauja ir neturiu jokiu paskolu ir
dzhiaugiuosi gyvenimu
o shildausi malkomis kurias pats susipjaunu ir susikapoju irgi su dzhiaugsmu

galiu patart: nustot verkshlent reikia pirmiausiai - vien nuo to gyvenimas
grazhesnis pasidaro

kg

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 4675 (20091210) __________

http://www.eset.com