Tema: Re: Klausimas del DNSB valdymo
Autorius: opapa
Data: 2009-12-09 19:05:32
ok, jei jis nebepirmininkas, tada bent 1/4 bendrijos narių saukia
susirinkima ir viskas ? nereikia rastu kreiptis i pirmininka ir duoti jam
menesi laiko tam susirinkimui surengti  - nes realiai pirmininko nera?
o kitas momentas jei jis nera pirmininkas - taip kaip jam mokamas
atlyginimas ? galima pareikalauti (teismo keliu) grazinti ismoketa darbo
uzmokesti ? - cia tarkim kaip pagasdinimas jei labai spyriosis...