Tema: Re: rezervinis sildymas
Autorius: liaulius
Data: 2009-12-09 11:49:19
Na ziurint kiek tu sildomu grindu. Jei visas aukstas tai vistiek turbut
keliadesimt litru gausis per visus vamzdzius. Nors grindys isildytos daiktas
inertiskas ir jei jos neatsale tai to sildomo vandens kiekis ne toks ir
didelis turetu gautis. Juk grindiniam konture tas pats vanduo kokiu 30
laipsniu malasi ir is sistemos karsto pasiima visai nedaug. Cia jei tena
pastatai tik ant grindinio ir grindinio mazgas reguliuojamas ne tik kranu.
As masciau apie toki varianta. Netgi durna mintis buvo boileriuka panaudot.
Ir dabar nuo boilerio grindinio siurbliukas kuri laika nuvagia silumos, kai
katilas jau prigeses. Tiesa, per katila taip pat keliauja.