Tema: Re: Kas išmanot mechaniką? :)
Autorius: BigM
Data: 2009-12-09 11:21:46
dėkui už pamąstymus.

jau dasikapsčiau iki reikiamų formulių. Integralų, berods nereikės (gal
idealiu teoriniu variantu ir reikėtų, bet man užtenka ir ūkiškų
paskaičiavimų :) ), tik kai konstrukcija keliama ir tam tikru momentu norima
paskaičiuoti kiek tos jėgos reikia, tai papildomai cos(kampas) reikia įvesti
į formulę.

iš esmės uždavinį galima suvesti į labai elementarų gyvenimišką uždavinį,
t.y. turime sulenktą ranką per alkūnę ir dilbis yra statmenas žąstikauliui.
Jeigu bicepso raumuo yra sujungtas su dilbiu 5 cm atstumu nuo sąnario
(ašies), kokios bicepso jėgos reikia norint rankos gale išlaikyti 15 kg
svorį, įvertinant tai, kad dilbio svoris yra 2kg (kuriuos bicepsui taip pat
reikia išlaikyti), o ilgis 30 cm.

Atsakymas:
Nustatome dilbio masės centrą, kuris yra 30/2 = 15 cm

15cm*2kg + 30cm*15kg = F (5cm)

480 = 5F

F = 480kg*cm/5cm = 96kg