Tema: Re: Aproved aiksteles irengejas
Autorius: Resolut
Data: 2009-12-07 13:36:45
paskambink Alvydas 8646 07677
Sritis - aplinkos tvarkymas, grindiniai, apzeldinimas. Man dare lietaus
kanalizacija, dar keleta zemes darbu.
Absoliuciai patenkintas.Tiek kaina, tiek kokybe, tiek terminais, tiek
bendravimu. Gali pasakyt, kad nuo Vytauto is Batoro g.- turetu atsizvelgt .

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 4653 (20091201) __________

http://www.eset.com