Tema: Re: Viasat
Autorius: MaRiUs
Data: 2009-12-05 19:25:02
Kai suzinojau, kad Viasat klientu aptarnavimo numeris kainuoja apie 1,5
Lt/min ir kokias 5-6 min dar kabi ant atsakiklio kiekviena karta, tai
aplamai nusoko mintis kazka bendro su jais tureti....
Beigi, kai nelabai yra konkurentu tolimesnese vietovese (kuriu gyventojai ir
yra ju pagrindine rinka) tai ir ispindeje kaip reikalas.....