Tema: Re: stiklo audinys
Autorius: ND
Data: 2009-11-29 22:37:32
kaip suprantu daryti nori ta reikala del to, kad nori sumazinti itrukimu
galimybe?
realiai tau reikia atsakingai su tinkliuku ir spec glaistu uzarmuoti siules
(sujungimus gipsas gipsas) visur kitur deti tinkliuko nera prasmes, nes jei
jau GKP plokste truks ne per siule o pati savaime, tai nepades joks stiklo
audinys.
kitas reikalas jei is taupumo sulipdes tu ten GKP is mazu gabalu, tada
armuoti visa plota butu tikslingiau.

"dz" <zigelis@gmail.com> wrote in message
> tai ir durniausia, kad randu keleta nuomoniu, kiti sako pirma klijuoji ir
> tada glaistai...man sienos norisi lygios tai tas rastuotas netinka, bet
> kazkur mates toki plona vos ne permatoma
>
> "Bangis" <bangis@baltijos.jura> wrote in message

>>> 4. kiek turi persidengt klijuojant?
>>> 5. kokios kainos tik klijavimo? kaip tapetu gal?