Tema: Re: pirtele
Autorius: kg
Data: 2009-11-27 08:46:31
Na savo darbu pristatymas-reklama internete tai gerai
Bet to pristatymo kokybe - tai apgailetina :)
Chia zhinoma tavo reikalas, bet mano galva tai geriau jokios, negu tokia :)
Nes busimi klientai pagalvos, kad ir pirtis irengineji taip kokybishkai,
kaip reklamuojiesi :)

Ir beje "Kaimiško stiliaus pirtis (liepa)" pristatyme  neizhvelgiau nei
vienos kaimishkos pirties detales !!!
Ar chia kazhkas sumaishyta ???
Ar chia gal ash jau visihkai sugadintas esu ???
:)

Ar ne tu norejai dar pas mane pirties atvazhiuot pasizhiuret, bet taip ir
dingai ?
:)

kg

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 4640 (20091126) __________