Tema: Re: trinkeliu dejimo technologija
Autorius: Blinda
Data: 2009-11-26 08:49:39
Toks sprendimas yra chaltura normaliu atveju, bet galima atskirais atvejais
(kai labai mazi plotai, pvz.: poros kvadratu ivaziavimas). Viso trinkeliu
grindinio esme, kad jis susideda is medziagu galinciu tarpusavyje judeti
(labai nestipriai, bet judeti), todel nera sulauzomos, sutraukomos,
atitinkamai priima ir paskirsto apkrovas.  Tokia "cementine plokste" visas
principas paneigiamas. Jei tas cementinis sluoksnis bus padarytas taip, kad
susijungtu i viena monolita, tai jis visai kitaip "vaikscios", o ir didele
tikimybe, kad skils (jes suchalturins su apatiniais sluoksnisi).

Visa esme yra apatiniai gerai paruosti sluoksniai, jei ju nepadarai arba
chalturini, tai dek ka nori, bet bus prastai.