Tema: Re: Dar karta REQ interjero dizaineris KNS
Autorius: bzik
Data: 2009-02-25 12:23:45
pritariu.
Pradzioj susikuri vizija ko nori, tada pabandai deliot variantus popieriui,
konkrecioj erdvej ir jei irengus rezultate kas nors knisa, tai zinai, kad
pats esi kaltas :) Ne dizaineriui tavuos namuos gyvent, o tau. Namo irengimo
dizainui nieko nesamdem. Viskas susideliojo savaime ir rezultatu esam
patenkinti.
I dizaineriu darba ziuriu kaip i mena, kuryba. Taip, tai grazu, bet
nebutinai taip patogu. Save sunkiai isivaizduoju daznam pavyzdiniam
interjere.