Tema: Re: Q: Kokias lauko duris rinktis
Autorius: Briedis
Data: 2009-02-22 11:20:32
jeigu reikia siltu, tai silciausios bus Totum'o (pats neseniai visus
apvazinejau ir domejausi) su jurines fanieros remu. jei reikia tik sandariu,
o siltumas antraeilis klausimas - tai yra pigesniu plieniniu (apie 1.5karto
saltesnes) kaip sarvuvos ir pan.(pigias maciau ir vilniuje pasidaryk pats
pard.) skydo 2000 modelis labai graziai atrodo, bet i nama detis super
saugias, kuomet salia didziausi langai - pinigu svaistymas. zodziu, susidesi
totum'a - sutaupysi min 1.5k lituku ir turesi daugiau silumos.
viena tik reikia isidemet: servisas pas tuos vyrukus tai tragiskas
(bendravime su klientais). ir nepatariu lankytis pasidaryk pats totum'o
stende. ten aplamai atsales sedi, kuriam viskas pox... banginyje neblogas
vyrukas. issimusi 100lt nuolaida.

p.s. plastikas - totalus briedas. pas save ofise sudejau 4duris. is ju tik
vienos dar neissiklaipiusios. pas kitas pro varcias vejai svilpauja. totali
suduva

briedis