Tema: Re: Q: del kamino
Autorius: bertas
Data: 2009-02-21 21:50:31
Na pas mane asmeniškai irgi buvo angos per pusę plytos, tai tiesiog su
specialia kuvalda meistreliai sujunge dvi angas į vieną. Tokiu atveju
galima sujungti tik tuo atveju jei pertvaros mūrytos po pusę plytos, jei
jos surištos su kraštais - manau be šansų padidinti šachtą. Kas dėl
kainų, tai prieš pusantrų metų mokėjau 500.
Tarp kitko, jei kaminas patrūnijęs - manau tikrai neverta jungti, nebent
visose angose bus indėklai. Pas mane indėklas yra tik toje sujungtoje
šachtoje, o židinio angai indėklo nedėjau. Tačiau turiu įtarimą, kad
dėti vistik teks, nes tas daužymas greičiausiai pažeidė kažkur pertvarą
tarp šachtų - užkūrus židinį, kartais dūmai patenka šalia indėklo į
katilinę (indėklas apačioj nėra užsandarintas). Tai tiek iš patirties...

D.