Tema: Re: spintos
Autorius: ramunas
Data: 2009-02-21 17:19:18
as asmeniskai jei nebuciau uzsieminejes kazkada komercine baldu gamyba tai
duris uzsisakyciau pas gamintoja. siaip tvarkingiau padaro. spintos vidurius
zhinoma paciam geriau

"trigras" <trigras@gmail.com> wrote in message
Remigijus wrote:
> su salyga kad rankos ne siknos isdygusios, irgi domiuosi spintos
> pasidarymu paciam, templas kiek pamenu irgi zadejo darytis pats tik
> kazkodel arsisake tos minties (idomu kodel), mano klausimelis butu toks
> kaip elgiates su pacia duru sistema darot patys ar uzsakinejat gatava, jei
> patys tai iskur perkat begius ir kitus niekaliukus?

Hm, idomi gija. Kakokią panašią mintį ir aš audžiau. Bet va diformoj
pažiūrėjau, kad vien tų visų bėgelių už 600 Lt reiks + dar kažkiek
plokštės reikia (~ 270x250). Įdomu ant kiek skirtųsi kaina pačiam
darytis ir užsakinėt pas gamintojus?