Tema: Re: zhiurkes
Autorius: Makintoshas
Data: 2009-02-19 13:39:53
pamenu pasakojo mano diedukas kaip kaime naikindavo ziurkes. vienas
atvejis buvo kai pgavo didziausia ziurke (pats maciau, labai efektyvus
kazkokie is sieto spastai), ja nuskuto plikai, istepe zibalu ir paleido
atgal i kluona. o ten buvo... tikrai islakste seimynele. tik aisku po
kazkurio laiko sansas kad sugris.
kitas atvejis kurio nemaciau, tas pats - nuskuto, zibalo, ta ziurke nuo
kazko uzsidege (vasara buvo), ir sudege puse kluono.
taip kad atsargiai su karo zaidimais.