Tema: Re: vilibor
Autorius: Pi.
Data: 2009-02-19 12:18:49
eurais.. 1 men= 1,590
            6 men= 1,986
nei dvigubai, nei ka..  zinoma tai nereiskia kad santykis ir viliboro turetu
toks buti.. taciau... klausimas kodel visu terminu viliboras mazeja.. o 6
menesiu dideja..
pagal tavo parasyma galima suprasti.. "> Be to jei krenta viliboras,
vadinasi devalvacijos bent jau trumpam
> periode niekas nebesitiki."
trumpam periode iki 6 men devovlacijos nesitiki.. bet jau nuo 6 men..
viliboras dideja.. tai devolvacija arteja..:) galbut..