Tema: Re: sieninė spinta
Autorius: coolverstukas
Data: 2009-02-18 16:33:43
kai perskaičiau Fakto pasiūlymą -
nugi akurat , tiesą sako , o man ir nedašilo :)
imk analogą  su virtuvės baldais - žymiai patogiau naudotis stalčiais o ne lentynom
išistraukti, viskas kaip ant delno.

O su rūbais bent jau man kol išknisu iš lentynos gilumos, lentyna atrodo kaip po karo.
o dalis rūbų ir lieka pamiršti giliai ir dugne, nes jų ten nesimato ir pasimiršta

taigi geriau turėti patogius erdvius stalčius.