Tema: Re: Kedziu kojos ir parketas
Autorius: pjezo
Data: 2009-02-18 12:55:15
pas mane jau karpyti, veltinio padukai, su lipnia puse, pirkti is SSS...
laiko jau daugiau kaip 3 metus.

galbut klausimo autorius klijuoja lievai?

as nepatingejau kiekviena kedes koja gerai nuvalyti, pasveisti smulkiu svitriniu ir nuriebalinti "nefras"- laiko kaip prikalti, net be jokiu papildomu kliju :)