Tema: Re: apie knygas
Autorius: buran
Data: 2010-01-16 09:37:39
Su amžinom tiesom konfrontuot nenoriu :D
Tiesiog norėjau pasakyti, kad tos "vertingosios" knygos yra leidžiamos
daug kartų ir per tai tampa daugiausiai parduodamomis, o "klykiantys
bestseleriai" sulaukia 1-2 plačiai reklamuojamų laidų ir tuo jų
gyvenimo kelias baigiasi.

O visų laikų geriausiai parduodama knyga yra Biblija :)