Tema: Re: Projektas: Nemokama knyga
Autorius: Linas Petkevicius
Data: 2009-09-07 09:55:17

"BigM" <mindaugask_NOSPAM@centras.lt> wrote in message
news:h82a4f$3ll$1@trimpas.omnitel.net...
> Vėlesnėse projekto stadijose matosi.

Cia jau teorija, bet projekte tai jau turi matytis nuo pradziu.

> Kol kas dar tikiu, kad šią idėją kill'inti nereikia, o reikia rimtai
> išdiskutuot tikslus, suburti idėjinę grupę, kuri galėtų tinkamai
> atsižvelgti į įvairius aspektus ir atsakyti į daugumą tavo ir kitų
> klausimų. Tuomet jau sektų sprendimas pradėti planuoti projektą ar ne.

Tai kaip supratau sutinki, kad kolkas tai ne projektas, o ideja.
Ok, ash irgi prisijungiu prie bandymo shia ideja paversti projektu. Kadangi
tingiu dirbti,o noriu tik liezuviu malti, busiu "blogas policininkas" ir
uzimsiu pozicija "nifiga jums nesigaus". IMHO tokie zmones, bent jau
pradiniam  pradiniam etape irgi reikalingi.

Todel dar vienas argumentas. Skaityti megstu. Geras knygas megstu tureti pas
save, nes megstu skaityti jas po keleta kartu ir manau, kad jos yra turtas
ir nebloga investicija. Todel jei startuos šis projektas, darysiu taip.
Pastoviai nueisiu i puslapi ir paziuresiu ar yra kas gero, kas mane
sudomino. Susikursiu accounta, gal koki 10. Kiekvienam nurodysiu koki 20
knygu, kuriomis sutinku dalintis. Bet koki slamsta, kuris nei man nei kam
kitam reikalingas - kad netycia nereiktu vargti jas kazkur vezant. Uz tai
igausiu teise susirinkti sau reikalingas knygas ir ju negrazinti į apyvarta.

Ir dar. Ka daryti su rusiskomis knygomis ? Nu labai jau didelis
gerasirdiskumo priepuolis tures buti, kad slebizavociau rusiskas raides ant
klaviaturos.