Tema: Re: Gal patarsit, ką iš Sci-Fi paskaityti (LT kalba, popierinis variantas)
Autorius: bullka
Data: 2009-03-24 15:44:06
OK.. keletas klausimukų.

"Toxis@ze_yvil_place" <tox@work.ble> wrote in message
news:gqajta$p2l$1@trimpas.omnitel.net...
> hm...
> jei nori protingos sf, bet tikrai protingos, rekomenduoju
> 366  Colin Wilson - FILOSOFINIS AKMUO
Turiu nusipirkęs.. tai skaitysiu.

> 431  Colin Wilson - SĄMONĖS PARAZITAI
Tai va ir klausimas: ar nebus kartais šita knyga labai jau apie dievus ir
demonus? Mistiką ir šiaip psichodeliką, ko niekaip nepavadinsi SciFi?

> bet rekomenduoju atsargiai, chia labiau moksline filosofija nei moksline
> fantastika, bet labai labai geri...
>
> O toliau, standartishkai, jei neskaitei:
> 192  Sergej Lukjanenko - ATSPINDŽIŲ LABIRINTAS
> 207  Sergej Lukjanenko - NETIKRI VEIDRODŽIAI
> 222  Sergej Lukjanenko - SVAJŲ LINIJA
> 250  Sergej Lukjanenko - ILIUZIJŲ IMPERATORIAI
> 306  Sergej Lukjanenko - SPEKTRAS (1)
> 307  Sergej Lukjanenko - SPEKTRAS (2)
> 343  Sergej Lukjanenko - GENOMAS
Hmm... na kaip rašo Lukjanenko, man visai tinka (juodraščio ir švarraščio
patirtis). Pabandysiu aukščiau minėtų aprašymus perskaityti.

> jei patinka cyberpunkas, ypach siulychiau
> 219  Viktor Burcev - DEIMANTINIAI NERVAI
Po to, kai perskaičiau

> ish klasikiniu
> 71  Jack L. Chalker - LILITA
> 72  Jack L. Chalker - CERBERIS
> 73  Jack L. Chalker - CHARONAS
> 74  Jack L. Chalker - MEDŪZA
>
> 81  Jack L. Chalker - VIDURNAKTIS PRIE SIELŲ ŠULINIO
>
> ir kiti chalkerio
>
> Ish lengvu bet labai smagiu:
> 127  Marion Zimmer Bradley - RAUDONOJO MĖNULIO MEDŽIOTOJAI
> 109  Allen L. Wold - DRAKONO LOBIS (nea, chia ne fantasy:)

Šitų labai jau maži numeriai. Vargiai ar gausiu eiliniuose knygynuose.