Tema: Re: Kindle ir ePub
Autorius: kaspasakemiau
Data: 2013-11-19 12:26:37
Su Calibre be jokių papildomų nustatymų, tik output nustatymuose pasirenkant kindle layout, iš kokių 200 knygų visas konvertavo idealiai, su visom nuorodom ir paveiksliukais. Beje, galima konvertuoti ne po vieną, o visą krūvą vienu metu, konvertuoja greitai, Calibre programa nemokama, taip kad ne bėda pirkti epubus :)