Tema: Re: please
Autorius: svyt
Data: 2012-08-15 08:37:59
gal parduot gali? pameu viena idomiausiu paauglystes knygu. Dar ''Vikingas
kolumbas''...kitos knygos kazkaip neistrigo, nu Keruako ''Kelyje'', nors
skaiciau/skaitau daug. Dar pamenu musu Maluko knygos man patiko., nu minetas
Remarkas, dar idomi knyga nz autoriaus ''Sakalo diena'', tokiu raudonu plonu
virseliu, kazkur pas tevus voliojasi. Stendalio ''raudona ir juoda'' pamenu
skaiciau labai susideomejes, bet dabar net nepamenu apie ka ji. dar idomiai
skaitesi ''Su RA per vandenyna'' ar pan. ir iskart poto skaiciau to paties
atrodo autoriaus kita knyga, irgi labai idomi apie netipines keliones.

--
vyt/ /

vw kombi od. variant (Dizelis)
vw golf II (Dizelis)