Tema: Re: E-book readerio pasirinkimas
Autorius: Caponi
Data: 2012-01-06 09:03:35
Nu skonio reikalas, as neciupinejau naujausiu Kindle ir Sony T1, bet po Sony PRS-350/650 bet koks readeris man atrodo kaip pigus plastmases gabalas.
O is technines puses tai Sony man patinka del lengviau customaizinamo firmware ir ju jau gatavu pasirinkimo (smulkmena, bet kartais koki Sudoku vietoj knygos padeliot, kai nera kas veikt, visai smagu), touchscreenas visgi padeda naudotis aparatu, nors butinas jis tikrai nera, na ir galiausiai pats knygu atvaizdavimas sarase - pas Kindle elementarus sarasas su minimaliom rusiavimo galimybem, pas Sony matosi virseliu miniatiuros, custom firmware rusiavimas pagal ka tik nori yra...
O Kindlas papildomai mane uzpisa su savo noru viska kontroliuot - pvz isteriska juoka sukele tai, kad norint nustatyt laikrodi bent ant Kindle Keyboard, reikia pirmiausiai pas Amazona uzsiregistruot!!! Pypec...
Zodziu, ankstesnej kartoj, kur rinkos lyderiai buvo Kindle 3 ir Sony PRS-350/650 man klausimu del geriausiojo vardo nekylo, klausimas tik ar T1 "nesugedo" :-)

--
Caponi
http://www.skelbimai.lt/Caponi

On 2012-01-05 15:39, amenox wrote:
> Imho e-ink ekranas ir jo kokybė e-book'uose yra pagrindinis dalykas, nes
> 99% laiko bus žiūrima tik į jį ir tekstą jame. :) Visokie touchscreen,
> web browser, mp3 nafik reikalinga. O jei reikalinga tada reikia imt
> normalų LCD planšetniką. :)

Tikrai taip. Todėl Kindle yra labai geras pasirinkimas dėl ekrano
kokybės ir dėl nedidelės kainos. Plius dar Send to Reader servisas šio
įrenginio vertę padvigubina. Nesidomėjau ar tokį dalyką turi Sony, bet
jei neturi, tai net nelieka apie ką daug galvoti. IMHO.