Tema: Re: Stivenas Kingas
Autorius: Unknown
Data: 2011-10-02 11:06:22
ach tas lietuviskas godumas :-D
64 knygos uz 3000 = ~46.87 Lt uz knyga ...
bent pagoogle'intum kiek naujos kainuoja, juolab, kad torrentuose isvis
nemokamai

http://www.patogupirkti.lt/catalog/browse.asp?theme=T19&category=C1919

man kazkodel susidare ispudis, kad tu pats ir esi tas "vienas fruktas".

O argumentacija, kad brangu, nes dideles islaidos kurui - isvis vercia is
klumpiu.
Kodel tas "vienas fruktas" kiekviena knyga specialiai masina vaziuodavo
parsivezt ? O kur nors kitur vaziuojant (i/is darba, mokslus, siaip kazkur
su reikalais) dar ir i knygyna tuo paciu uzvaziuot nebuvo galima ? Kiekviena
kart vis atskira, tik tam skirta kelione ?  :-)

Pastaruoju metu net i knygyna keliaut nereikia - Maximose knygu skyriuj
prideta.
Zodziu gero biznio! :-)

"labuks"  wrote in message news:j61s4a$mt6$1@trimpas.omnitel.net...

Ar dar domina Kingo knygu serija? Pazistu viena frukta, kuris turi visa
serija (kaip tu nori violetiniais virseliais). Tik viena knyga yra
isleista pasulinio fantastikos aukso fondo pavidalu (ne violetiniais
virseliais). Serija sudaro ~64 knygos. Kaina 3000 Lt. uz viska.