Tema: Re: knygos rashymas, rastvedybos taisykles
Autorius: mineral
Data: 2011-08-25 09:30:33
Taisyklės ar paragrafas kažkoks yra, man pačiam viršininkas prieš pusę
dešimtmečio buvo paskolinęs susipažinti. Ieškoti reiktų greičiausiai seimo
tinklalapio įstatymų duomenų bazėje.
Kaip vieną pavyzdį, ko reikalauja tos taisyklės lietuviškoje raštvedyboje,
tai paminėsiu ilgą brūkšnį (– vietoj -) ir lietuviškas kabutes „“.
Kai kurie laikraščiai deklaruoja esantys pačiais lietuviškiausiais, bet
spausdina savo puslapiuose vis dėlto kažkodėl angliškas kabutes.

P.S.: Gal kas žinote, kodėl mieste atsirado plakatai Invite your friend to
Lithuania įvairiomis kalbomis, nors pvz. maketuotojai arabiškai patys
nesupranta,
ką jie atspausdino (R A I D Ė S   I Š B Y R Ė J U S I O S) ?