Tema: Re: Kindle 3G
Autorius: cakalis
Data: 2011-08-16 02:53:26
sveiki,
hmm,  klausimelis apie ta 3g sukasi, jis visame pasulyje veikia? ir
nemokamai? nes tokiu atveju kindle idealus kelioniu palydovas - pasiemei LP
knyga pdf, + turi wiki + pastas ir visa tai  neskaitant, kad galesi
keliaudamas savo knygas skaityti. Kaip tik sprendziasi mano pusmecio
keliones likimas ir toks dalykas turetu man labai praversti. Beje keliaujama
bus po Kolumbija, Ecuadora bei Peru.
cakalis