Tema: Re: Naudotu knygu knigynas vilniuj
Autorius: Agec
Data: 2011-08-03 16:12:37
„Keista“ - dabar maciau Raugyklos 15, kur buvo Panasonic servisas
kazkoks. Arba persikele is Pylimog arba antras taskas.
Jei matei straipsni - tai „MintVinetu“ piarinosi kazkada. Biski
mazesnis pasirinkimas budavo, ir jie buvo Sv. Ignoto g. dabar nezinau.

Dar zinau kad egzistuoja kazkas Antakalnyje ir Seskinej, bet tiksliau
nepasakysiu.