Tema: Re: PFL knygos
Autorius: Toxis@ze_yval_place
Data: 2011-07-22 11:49:58
padarom taip, ash preleminariai rezervuoju selynanchias mirtis (jei kada
busi vilniui - rashyk ish anksto, susibegsim, jei ne - po ~ 3 savaichiu
busiu kaune, priesh tai susiskambinsim). Jei atsiras zhmogus, kuris paims
ish taves - so be it - nenoriu rezervuot, nes literaly kolkas nezhinau savo
planu ateichiai;)