Tema: Re: Dar tebeieskau eridano knygu...
Autorius: Toxis@ze_yval_place
Data: 2011-06-27 16:41:56
hm.. berods nea - bet patikrinsiu grizhes.. vilko irshtva perleidau levui,
tikrai turejau
 Christopher Rowley - ŽVAIGŽDŽIŲ KŪJIS
 Arkadij Strugackij, Boris Strugackij - GYVENAMA SALA

berods shmezhuoja atminti ir Timothy Zahn - 'IKARO' MEDŽIOKLĖ bet del shito
neuzhtikrainta

plieninius sapnus tikrai turejau, tik reikia pazhiuret ar neishskolinau vel
kam gvardijos (jau du kartus visa susipirkau, bo zhadejau turet, kad
retkarchiais perskaityt ish naujo, o baigesi tuo, kad kai nusprendzhiau vel
skaityt teko susipirtatint viska i mobilka, nes bent jau pirmu 3 neradau
namie...:)

blyn, gal pas mane kokie nors tapetiniai knygagrauzhsiai uzhsiveise, o ash
bereikalo savo lengva ranka skolinant keikiu:)