Tema: Re: el. knygų skaitytuvas Irex Iliad book edition
Autorius: Toxis@ze_yval_place
Data: 2011-03-15 16:14:01
shitas readeris, ar apskrytai? Shitas pagal kaina (2x nei naujas kindlas)
matyt turetu tylia nakti atshliauzht i lova ir... kaip nors papildomai
dzhiugint turetoja..
Shiaip - jei ebookas, tai tik su erashalu - vien todel, kad notebookuose
ekranas shviechiantis, kas daug kam nepatogu, plius jis didelis ir aliektros
daug srebiantis readeriai pagal propoganda laiko apie menesi...
Ash vis lauzhausi del jo, kindlas atrodo gerai, bet blyn epubu nevalgo, tai
nafyk...