Tema: Re: erdidano klasikos verteja
Autorius: trickyvic
Data: 2011-02-21 19:46:29
Vertejus irgi reiketu kantupyti ne kuriuos, pvz Almiui Grybauskui mano
nepagarba visam gyvenimui uz subjaurota "nauja" Sauniojo Kareivio Sveiko
vertima ( + totalus disrespektas Vitalijui Suchockiui uz visiskai slubas
  iliustracijas) ir zinoma tam maumui kuris verte Traukiniu zymejima,
nes pasirodo, kad vien tik anglu kalbos ziniu nepakanka...