Tema: Re: parekomenduokit praðau
Autorius: Toxis@ze_yval_place
Data: 2011-02-04 13:23:47
geriau fuko shvytuokle - bet imho didzhioji dalis zhmoniu pastarosios
absoliuchiai nesuprato - o  'perskaite' vien tam, kad galetu pasigirt, kad
skaite 'protinga knyga'... Ish pradzhiu ash nesupratau, nafyk jis kisho tiek
zhodzhiu, kuriu bent pora metu neatsedejes filosofijos fake be zhodyno matyt
nesuprasi ir labai ilgai skaitydamas burnojau kad tai durna knyga bandyta
rashyt protingai.. ale paskui staiga supratau apie ka ji - kad tai nera
labai subtilus pasitychiojimas tiek ish samokslo teoriju, tiek ish kai kuriu
skaitytoju, kurie skaito protingas knygas vien tam, kad pasirodyt - ir
butent visas knygos leksikonas ir yra tam, kad 1) sudaryti ispudi, kokia tai
protinga knyga 2)subtiliai pasitychiot ish pachiu skaitanchiu, kurie mano,
kad tai gausiai protinga knyga apie konspiraciju teorijas:)