Tema: Re: Q: knyga apie versla
Autorius: hm
Data: 2011-01-24 16:02:24
Mane ypatingai domina, kur galima butu protingai investuoti. Siaip domina
akciju birzos principai ir pan. Na, aktulios info, kad padetu sisigaudyti,
kokios yra galimybes ir protingi man tinkantys sprendimai, variantai
investuoti ir pan.
Aciu uz supratinguma

"ig" <stop@spam.lt> parašė naujienų
pranešime:ihjbs4$g0l$2@trimpas.omnitel.net...