Tema: Re: danu / norvegu kalbos
Autorius: Chat Noir
Data: 2011-01-02 17:53:17
na kaip tik preitą vasarą tai susitikau danus, tai deja kalbėjom angliškai :)
na kai kuriuos žodžius ėjo suprasti, bet šiaip nesusikalbėjom :(
kai skaitau prv. produktų aprašymus daniškai, tai labai panašu į norvegišką.
o dėl norvegų kalbos, tai yra du pagrindiniai dialektai: bokmål ir nynorsk.
pirmasis kaip ir minėjai yra sukurtas danų kalbos pagrindu įterpiant norvegiškus
žodžius, o antrasis sukurtas remiantis tarmėmis.
dabar apie mane :) mokausi nuo 2008 vasario. jau esu išlaikiusi B1 lygi, o sausio vidury
eisiu laikyti paskutinio kalbos testo B2 lygiu.
dabar truputi esu apsileidusi, tad kaip ir nesimokau. bet klausausi radijos, paskaitau
laikraščius, knygas... dėl procentų tai sunku pasakyti, bet norvegai mane labai giria :)))
kad greit išmokau ir pan.
manau, kad mokantis kalbą labai svarbu pačiam kalbėti daug, o ne tik skaityti ar klausyti.

"european" <no@mail.com> skrev i melding news:id099t$fc3$1@trimpas.omnitel.net...