Tema: Re: E-book skaitykla kaip išlygint tekstą rusu kalbos knygos?
Autorius: saimhe
Data: 2010-06-14 12:45:14
> rusiska idejau rtf formate su tuo (ir visais kitais) problemos yra
> kitas doc formate lietuviskas rodo gerai ji.

   Fontas "Times New Roman CYR", t. y., neunikodinis. Su tokiais būdavo
nesąmonių. 2003 worde sėkmingai pakeičiau taip: atsidariau RTF tiesiai
(be jokių wordpadų), susiradau stilių "Normal", jame pakeičiau fontą į
"Times New Roman" ir įjungiau "Automatically update".

   Pirma, siūlau atsidaryti tiesiai iš wordo ir tada saugoti į doc.
Perkėlimas per clipboard tarp labai skirtingų programų nieko negali
garantuoti, čia juk ne Word-Excel-PowerPoint, kurių tarpusavio
suderinamumui skirta daug dėmesio.
   Antras bandymas -- aprašytu būdu pakeisti fontą. Šitą įtariu mažiau,
nes pas mane net iškart išsaugotas (vis dar su "CYR") doc'as gavosi su
unikodiniu tekstu.
   Trečias bandymas -- worde saugoti senesnei doc versijai.

   Daugiau neturiu ką įtarti, pliką tekstą sėkmingai išsitraukdavau ir
iš dar baisesnių. Nors galbūt bepigu, kai originalus formatavimas ne tik
nereikalingas, bet ir gadina visą reikalą.

--
  saimhe