Tema: Re: e-book skaitytuvas
Autorius: Ramaas
Data: 2010-06-12 21:11:13
astai sita emiau vien del dvieju funkciju be skaitymo yra tel. ir internetas
jau isbandziau telefona labai patiko rodo kad skambino numeri, valdyt lengva
ir garsas geras tiek skambucio tiek pokalbio ausine. Va internetas biski butu
gerai jai ne kinietiskom raidem programa ten nieko nesuprasi kur ka isaugot
reik bet puslapi eina gerai ir skaitos gerai.
Vienas minusas tai rusiskos knygos neina padaryt kad butu normalaus dydzio
arba puse ekrano arba perilgas teskatas virs ekrano krentantis. Su lietuvisku
vargo kaip su rusisku nera. Kolkas neskaito ir  CHM, EPUB, FB2, RTF tekstu.
(arba neskaitys arba nemoku ju paleist)
Daba reik isprest rusisku raidziu dydi per visa ekrana kad normaliai rodytu nes
daugiausiai parsisiunciau rusisku knygu.
Ai ir dar su grotuvu nesusitvarkau po viena eina melodija pasileist o jai nori su ju
programa tada pasileidzia visos kiek yra ir sunku ten ras toje kruvoje ta daina.
bet muzika sep tik .
R.

"Lotuliukas" <lotuliukas@lotusas.lt> parašė naujienų news:huvlsm$42m$1@trimpas.omnitel.net...