Tema: Re: Win7 - koks geriausias Newsgroupu readeris
Autorius: Domo
Data: 2010-03-19 17:13:08
Kam man tas Win Mail, jeigu man newsgroupus reikia skaityti?

Instrukcija windows mail myletojams ir windows live mail nemyletojams
kaip priversti pilnai veikti windows mail win7 sistemoje.

Susirandame dir'a C:\Program Files\Windows Mail\en-US\
ant jo desiniuoju->properties->security->advanced->owner->edit->other user->
irashyti savo uzeri->ok ok ok->security lange Add->irashyti savo uzeri->ok->
varna ant full control->ok ok->ishtrini ta dir'a. Ta pati atlikti ir su
C:\Program Files\Windows Mail\ dir'u. Viska ishtrinti.
Vietoje jo parsisiusti ir isideti failus i C:\Program Files\Windows
Mail\ dir'a, tinkanchius x64 ar x86 versijoms:

http://www.blick.lt/winmailw7/WindowsMail_x64.zip

arba

http://www.blick.lt/winmailw7/WindowsMail_x86.zip
windows mail jau veikia.