Tema: Re: Del IP pakeitimo
Autorius: Dyzel
Data: 2010-02-21 22:11:39
 Dekingas visiems uz info!  Labai padejot! Viska pasikeiciau ir viskas
veikia. Pasirodo , dar buvo problemele su jungtim :( . Kompui 6 metai , tai
jungties kontaktai kazko nejunge teisingai. Pavaliau ir viskas ok.

__________ Information from ESET Smart Security, version of virus signature database 4885 (20100221) __________

http://www.esetnod32.ru