Tema: Re: Pasibaige Virtuono galiojimas
Autorius: Vytautas S
Data: 2010-06-22 12:50:15
Pas mane pasibaige neperseniausiai SEB'e virtuon'as, kadangi nebereikejo man
jo tai nesukau galvos del jo. Dabar pasiziuriu - galiojimo data pratesta
keletai metu I prieki - matyt patys pratese, bet kur atsiimt tai nepranese
:( tuo paciu baigiasi ir visa electron(birzelio 30). Paskambinau vakar ir
klausiu kur atsiimt galima - sako centrinej bustinej(prie helios city jei
neklystu), kurioj gyvenime nebuvau. Ir padaryta bus tik 28 diena.....