Tema: Re: nu tie bankomatai
Autorius: Korke
Data: 2009-06-26 17:14:09
o tu irodyk, kad as gavau per daug , jei tai nenufilmuota bankomato kamera?
nuo saskaitos nurasyta kiek ? 20Lt. Isduoti prasyta bankomato kiek ? 20Lt.
Isduota   xxxLt ? ar tai mano problema ? pasiemiau neziuredamas ir nuejau.
Nei as lauziau fiziskai ir grobiau, nei ten "programiskai" hakinau, nieko
neteiseto nedariau - is kur jie zino, kad man duoti kitokie banknotai ?

Ir kazkaip abejociau, kad teismas ten vadovaudamasis "log'ais" , kuriu
isvaizda isvis jauciu yra:
data/laikas/sask nr/operacija - Išmms/rezultas - bnkntu x is konteinerio y .
Nu ir ka ? O kas irodys, kad tame konteineryje buvo ne tie banknotai ? Kas
irodys kad ten jie visi buvo pakeisti, o ne "imaisyta" keletas kitokiu
bandant parodyti, kad visi buvo sukeisti ? (na cia maziau realu nes kasetes
matyt uzdaros ten), bet tai nekeicia esmes. Teisinemis priemonemis manau cia
nieko neirodysi.
Aisku galima ant ponto imti, galima daryti poveiki klientui kitais budais
kaip itraukiant ji i sarasus tam tikrus. Bet tai jei ten itariamieji bus
siauliu buduliai visokie, tai jauciu graush bankas morka ir tiek.

"trigras" <trigras@gmail.com> wrote in message
Kokius dar duomenis? Jei dėl to, kad per daug pinigų gavo - manau ateis
kokie žali su reikalavimu gražinti "neteisėtai gautus pinigus"