Tema: Re: Beveik ne skraidymai bey gal kam idomu bus
Autorius: cD-r0m
Data: 2016-08-29 13:15:22
Parasparniai visgi buvo.. Nežinau kam jie leidimus gavę buvo ir kiek
smarvės galvoj turi, bet įtariu kad skraidymas virš galvų 15 metrų ir
virš medžių viršūnių nėra nei saugu, nei leidžiama :)

O jie išvis su ULO ar su kažkuo kitu skraido?

Mane tiesa jie nervino tik todėl, kad vis po katerių išplaukimo į pitus
išlįsdavo taip greitai, kad dar drono nespėdavau parsivaryt (Tiesiogiai
leidom vaizdą iš jo).