Tema: Re: Virs debesu
Autorius: GS
Data: 2009-12-14 16:03:54
Na nezinau, kiek jis retas. Lietuvoje gal tik vienas yra. Valdymas,
manyciau, niekuo neypatingas. Kaip ir lekimas normalus. Del to man sunku ka
nors pasakyti, nes nesu jo pilotas. Bent jau subjektyviai neatrodo labai
galingas. Del aerodromo - tai Vilkaviskis netoli nuo Kauno, nuo EYKS. Is ten
ir skridom.