Tema: Re: PPL
Autorius: GS
Data: 2009-08-13 22:43:55
O, tai ko gero brango. Nors pas Lieki gal ir tiek. Kaimyninej kompanijoj buvo 320 Lt/h, skraidant su instruktorium. Bet tai nebus taip, kad priskraidysi 26h, ir iskart laikysi egza. Gal tas egzas bus tik po pusmecio. Taip kad skraidysi ir toliau uz tokius pinigus. As pats, kol laikiau, priskraidziau gal 40h. Tik nepamenu, ar tas papildomas valandas skaiciavo kartu su instruktoriaus kaina, ar ant 50 Lt maziau ( tiek vertino instruktoriaus darbo valanda).

O siaip tai Aleksote galima mokytis skraidyti pas Daliu su CT-SW:
http://www.pramoginiaiskrydziai.lt/?pg=130&lang=1&menu_id=63

arba pas Kestuti (ar Leona):
http://www.vilkasavia.lt/lt/pilotu_kursai/66817

Cia jau kas arciau sirdies. Geriausia matyt apsilankyt ir ten, ir ten bei isklausyt pasiulymus :)

Visi kontaktai yra interneto puslapiuose.