Tema: Re: menciu balansavimas
Autorius: nox
Data: 2009-07-13 01:34:13
Tam tikslui yra specialus prietaisai kaip Strobex (analogiskas principas
kaip tame youtube klipe tik su stroboskopu) arba dar geriau yra
Vibrex'as, netgi paskaiciuoja kokio dydzio ir kur saibas balansavimui
mauti ;) Seip neturint prietaisu dinaminis menciu balansavimas yra
ziauriai sudetingas reikalas.. Gal su modelio dydzio aparatu ir galima
zaisti, taciau apie tikra galima pamirst.