Tema: Re: diagnostinis kabelis
Autorius: Vitas
Data: 2010-01-28 20:48:11
Taip, čia tinka tik iki maždaug 2004 metų. O dėl kainos, tai kaip tik
pažiūrėjau skelbimuos, kad už kabelį prašo apie 90Lt, o perėjimą 40 lt, viso
130 Lt. Taigi mano 100 lt už komplektą nėra labai daug.
Beje, aš joks ne komersantas, tiesiog noriu parduoti tai ko man nereikia, o
kietiem gali būti naudinga...
Ir dar, siunčiatis gali tekti sumokėti 21 % PVM  ir dar muito mokestį 3.5 %
taip kad ne taip pigiai gali ir gautis.

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 4813 (20100128) __________

http://www.eset.com